The 9th Of December!

Hello and Assalamualaikum semua :)

*ambil mic* "Yezzaaaaaaaaaaaaaaaa! Esok dah birthday. Yeay yeay!" Haa, punya excited. Akak geleng kepala. Mama pulak "dah kenapa dengan anak mama ni?" Lol, I don't care. You know what, I'm excited to death ok. Malam sebelum my birthday tu pergi out dengan akak. Pergi beli barang apa yang sepatutnya. Aku decided nak invite 40 orang cukup-cukup. But bila tanya sorang-sorang, yang ni tak boleh datang. Yang ni ada hal. Okay so tolak-tolak semua, ada dekat 20 orang je yang confirmed. Alright, it's ok. Pukul 11.30 lebih macam tu, balik rumah. Masuk bilik, letak phone, then nak keluar bilik tu bunyi phone. Aha, masuk text! Ok, dalam hati "haa, ni mesti maxis bagi free call, yeay!". Bila tengok text, eh nama Amin. Ok, aku dah tersengeh macam orang tak betul dah. Buka baca tu "Happy Birthday Olie, esok Amin pergi celebrate blablabla" Hiks, thanks Amin! Awal sangat tu wish, nak jadi first wisher lah tu :) Haha, it's ok. Malam tu, takde rasa happy sangat pun. Macam takde rasa pape even esok birthday aku. Boleh pulak aku tengok movie buat derk jea malam tu. Haha, ok chill lah kan. Tak payah nak gopoh-gapah sangat. Tepat pukul 12, masuk text daripada my lovely Adik. Nah, buka tengok, dalam hati "panjangnya text adikkk". Hahaha, syok baca text dia. Yang paling aku suka baca bila Adik cakap "Thanks sebab boleh sabar dengan perangai "teruk" adik. Sebab tu sayang tu. You tau tak". Hahaha, she's funny ok. I love you! Then masuk lagi text dia. "Sorry tertinggal, mama cakap happy birthday anak mama sorang lagi tu" Awh, thanks mama. Love you! :) Lepastu satu-satu mention, text masuk. Ok, thank you so much to all of you who wish for me. Love you guys!

9th of December
Pukul 12 prepare semua barang sambil tunggu akak balik ambil. Keluar pergi beli makanan untuk celebrate. Lepas beli semua tu, akak terus hantar aku dekat Taman Tengku Anis. Sampai sana, ok.............................. kosong-kosong. Takde orang pun. Dua tiga orang macam tu jea ada. Semua tu aku tak kenal. Alah, aku ni takut gile dah. Sorang pulak tu. Hmph, duduk lah aku sorang menunggu diorang dengan kesabaran. Ceh, ayat tak boleh blah. Phobe bunyi pulak, tengok nama Fatiah! "Omg thanks God!" *answer her* "Hello, Fatiah kau dekat mana, aku sorang ni datang cepat lah" "Kau gelabah sangat ni kenapa? Aku dah dekat Taman ni. Aku dari tadi sampai. Pukul 2 kau tahu tak?!" "Eh, dah sampai, mana kau mana?!" Fiuh, lega sepenuh mati lepastu. Nasib si keding tu sampai awal. Boleh angkat barang. Kitorang cari tempat yang strategik sikit nak celebrate. Eh ayat sejarah gila aku. Hahahaha, whatever. Tepat pukul 3, lepas satu-satu muka aku kenal datang. Haha okay bagus. Tepati masa......konon *tangan kat dada, mata tengok atas*. Mula celebrate, makan semua, lepastu potong kek. Yang part potong kek aku paling tak suka. Baru je nak potong kot, si Adibah pendek datang dari belakang baling tepung dekat aku. Oh, rasa nak ambil kek tu pappppp atas muka dia je. Aku rela tak makan kek tu weh seriously. Hahaha lol joke :) Here's some pictures of us yesterday! :)

Yeay! Happy Birthday to me! :)

Potong kek. Siapa nak kek? Put your hands up! :)

Thanks for coming guys! xo

I love my girls so much and always will :*

Thanks for the gift Adik sayang :*

Hiks, thanks Tasha aka Mak Jemah :*

Purple! Aha, you know me well bby girl :)

Thank you for this awesome gift guys! I appreciate it much. Thank you so much :)
I had so much fun on 9th of December! I will keep this sweet memories! Thank you for all of you who wish for me. Thank you for who's coming to my birthday party and who's gave me the gift. Thanks a lot! Love, olie :) xoxo

♔ Gracias / Thankyou For Reading . 'MuchLove♥' ♔

No comments:

Post a Comment