Paramore & Believe Tour!!

Hello guys! Assalamualaikum :)

Lebih kurang 2 weeks left till back to school. I mean hello, I'm gonna be 17 next year. Ha'ahh, tahu kenapa? Spm candidate korang!!!! Omg omg, I just can't. Time flies so fast. Seriously, aku belum ready lagi. Ya Allah, memang tak tahu nak cakap apa. Aku best jea buat kakak/abang yang SPM tahun ni (2012) kononnya usik diorang lah kan. And now, my turn!! like. seriously..... :( And guess what guys?! Baca ayat yang aku garis tu. Baca baca!! Klik atas gambar tu kalau tak nampak.


Ha'aaaaaaaaa, Paramore will come to Malaysia next year! Hip hip horay. I'm so excited about this and it's make me freakin out  for the Believe Tour! Yeah, hello hello Justin Bieber datang Malaysia okay. But unfortunately for me is next year jugaklah aku Spm. Ya Allah.... Apakah semua ni?! Pity me is pity. Seriously, aku dah tahu apa keputusan parent aku kalau aku nak minta izin untuk pergi konsert Believe Tour dan Paramore tu. Jawapan papa mama confirm "TAK BOLEH PERGI. AWAK TU SPM TAHUN NI" Ahhh, kenapa? Kenapa harus aku selalu kena macam ni. The year 2010, Paramore was in Malaysia and I missed the concert then and now it happened again :( -sobbing. Hmph, Kalau konsert Paramore pun tak boleh, apatah lagi Believe Tour tu. I mean, hello I nak jumpa Justin Bieber lahhhhhhhhhhhhh! Tengok dari jauh pun dah okay. I just wanna see him in live, real. Hmph, korang, pray for me please? xoxo -Olie

♔ Gracias / Thankyou For Reading . 'MuchLove♥' ♔

No comments:

Post a Comment