Serba Tak Kena

Assalamualaikum semua..

Harini Sabtu dan sekolah olie ada buat Merdeka Raya. And yes, saya tak pergi. Hehe, sebab saya tahu kalau saya pergi saya akan rasa bosan. Cepat bosan. Entah kenapa. Setiap kali majlis bosan, lainlah kalau ada unsur-unsur yang boleh buat olie gelak bagai tak ingat dunia. Tapi, kalau saya pergi sekolah mungkin apa yang terjadi harini saya tak akan laluinya. Sebab ia sangat menyakitkan saya. Hati saya sakit. Hati saya tak tentu hala. Semua buat tak kena. Semua saya fikir macam tak ada apa-apa kesan. How pity me :( Kata-kata dia masih bermain difikiran saya. Semua ayat dia macam bermain depan mata saya. Saya ingat semua kata-kata dia. Astaghfirullah. Beratnya ujian Allah bagi dekat saya kali ni. Hmm. My girls ajak hangout harini pun saya cakap takde mood. Nak sangat spend time with my girls. Nampak sangat harini memang serba tak kena. Dari pagi saya just duduk depan tv, masuk bilik, buka buku kejap tak sampai 15minit, terus dah tak fokus. Petang tadi, tiba-tiba phone bunyi. Ada text from Izzah.

Izzah : How's R?
Me : It's over! :')
Izzah : Tak bincang elok-elok ke dengan dia?
Me : Tak tahu :(
Izzah : Sabar sayang. Ada hikmah di sebalik semua ni :')

Lega sedikit bila Izzah tanya pasal problem ni. Setakat ni dia seorang jea yang tahu masalah aku sekarang. Aku terpaksa story dekat dia sebab saya dah tak tahan nak simpan dalam hati dan fikiran saya ni. Saya tak kuat. Saya terpaksa berkongsi dengan dia. And I trust her. Thank you Izzah for giving me some adviced and always support me. Thanks a lot baby! :)

Anyway, apapun harini family saya semua perasan yang saya kurang bercakap. Hahaha :'D Kali ni saya gagal. Saya gagal sembunyikan semua ni daripada pengetahuan semua orang. I mean, I supposed to hide all of this from my family. Saya harap, saya dapat sembunyikan masalah yang saya hadapi ni daripada my girls. Especially, Tasha. I hope Tasha doesn't realize about this. Hmm, this problem is getting me so sad. So everybody, I got to gooo. Take care guys. Assalamualaikum :') xo

Im not strong like you Bq. I know its my fault.
SORRY...

♔ Gracias / Thankyou For Reading . 'MuchLove♥' ♔

No comments:

Post a Comment