Rindu Menghantui Diri Dengan Mimpi ?


Assalamualaikum evelibadi . Hip hip horey hip hip horeyy kpop boleh blahhh ~ Haha , lewl . Alololo , siapakah gerangan perempuan kecik comel molek diatas ini ? Nak tahu siapa dia ? Nanti duluh nanti duluhh . Jangan gelocoh sangat boleh tak ? Aku tahu lah dia comel . Kang tak pasal pasal 50bijik tomato melekat kat muka tu . Kau ingat ni tempat untuk cari girlfriend ke ? *sinsing lengan baju* Mohon ampun . Senanya aku rindu dia sangat-sangat weh . Bermillion ganda rindu dekat dia . Dah lama aku tak jumpa dia . Ya Allah , dah besar ke dia sekarang ? Dah tinggi pada aku ke dia sekarang ? Yelah , aku dengan dia sama tinggi jea . KOT . Kalau tinggi dia pun satu inci jea pun . Kahkahkah . Kesah pulak aku ? Yes , I admit it . SAYA RINDU NOR FATIAH BINTI KASMIYUSREE . Terlampau rindu awak . Em em *muka sedih harun salim bachik* . Dia lah segala-galanya bagi aku . Cewwah , ayat memang tak boleh blah . Now cuti 2 minggu . Sebelum cuti , kitorang dah plan baik punya lah kan nak jumpa . Then , tengok-tengok ni lah tu lah . Banyak sangat halangan . Biasa lah , kita manusia . Kita merancang , Tuhan yang tentukan . Kita tak boleh nak buat hapee :') Harini dah 4 June , lagi 5 hari nak sekolah . Sempat ke aku jumpa dia ? Sempat ke sempat ke ? Jumaat lepas , Tiah ni keluar dengan Ecah , Piah , Bihah . Alolo , nama dorang . Comel . Tiah dan Piah ada ajak aku keluar sekali dengan dorang . Yes , aku macam biasa lah kan . Aku cakap .

OKAY , NANTI AKU TANYA PAPA AKU DULU . TAKUT TAKDE TRANSPORT JEA .

Dan dan , hati ku bagai berkecai empat belas . Patah bermillion . Ohmagad . Nak spend time with my girl selalu macam ni kan . Aku tak dapat pergi . Transport takde . Papa cakap dia kena keluar pagi lagi , ada meeting lah tu lah . Okay , takpe . Malas nak susahkan papa . Aku chill . Tanya kaklin pulak . See tiah ? Aku berusaha dengan gigih nih nak cari transport nak keluar bershameeee . Ewah , cenggitu . Haha . Tapi , kaklin pun busy . Kena pergi outlet . Nampak permainan dia ? Ok . Aku tak dapat buat apa . Hanya dapat tersenyum macam kucing yang dalam cerita kartoon Oggy And The Coackroach tu .

Semalam , maybe aku terlalu rindukan kau Fatiah . Saya mimpi pasal awak kawan . Dan dan , bangun pagi ni I was like hahhh hahh ? Ape benda mimpi ni . Apa tandanya ni ? Mengucap berzikir terus aku pagi tadi . Nak tahu apa aku mimpi pasal kau tiah ? My dream was like this . Kau datang kat aku .  Time tu Ecah pun ada . Ecah muncul denagn kau . Kau datang kat aku . Kau peluk aku erat-erat sangat . Terlampau erat . Kau menangis dibahu aku . Aku just senyap . Aku tak cakap apa pun dalam mimpi tu . Dan tak silap aku aku just cakap masa kau peluk aku tu "Aku rindu kau sangat-sangat tiah" . Tu jea yang aku ingat . Kau menangis teresak-esak . Kau mintak maaf bagai . Tetiba aku pelik , kau hulur aku Rm5 . Aku ni , macam ehh ehh ? Kenapa ni , kan . Walaupun ia hanya Rm5 , tapi mungkin ada maksud Rm5 tu . Kan ? Aku tak tahu lah kan . Wallahualam . Tapi aku tak ambil duit tu , aku tolak . Then kau ambik tangan aku , kau letak duit tu kat tangan aku . Aku kata "No no , aku taknak" . Aku tengok Ecah . Aku terus bagi Ecah duit tu . Muka Ecah terkejut . Comel lah weh kau Ecah dalam mimpi aku . Haha . Ok . Sambung sambung . Pastu Ecah cakap "Eh eh , olie . Ambik lah . Aku tak boleh pegang duit ni" . Aku terfikir , tak boleh pegang ? Apa maksud tu . Nampak permainan ? Dari mula mimpi aku tu , kau yang paling kuat menangis Tiah . Dah macam kena tersingkir dalam Akademi Fantasia pulak aku tengok . Eh , boleh pualk aku bergurau . Chill :* Tapi aku pun turut menangis lah tengok kau peluk aku erat macam tu , dan menangis dibahu aku . Macam mana aku tak nangis kan . Memang Ya Allah , aku bangun pagi tadi . Muka aku basah . And aku bangun pergi tengok cermin , what ?! Air mata ?! Ok , mimpi tu macam menguasai diri aku kau tahu Tiah . Sumpah aku tak tahu kenapa . Mimpi tu meguasai diri aku . Aku masih tertanya . Kenapa kau datang peluk aku tersangat erat , menangis dibahu aku , dan kau hulur aku Rm5 tu ? Aku sangat sangat rasa pelik . Sepatutnya aku pergi dekat kau , peluk kau sebab aku yang terlampau rindu kau . Bukankah semua mimpi ni macam terbalik ? Dan yang paling unik bagi aku dalam mimpi aku tu , kenapa kau hulur aku duit tu ? Apa maksud duit lima ringgit tu ? Ya Allah . Aku berdoa mohon lah mimpi tu hanya mainan tidur . Bukan petanda pape . Aku mintak sangat Tuhan , lindungilah aku , Tiah dan Ecah . Sebab dalam mimpi tu , aku , Tiah dan Ecah jea ada .


MUNGKIN INI DINAMAKAN RASA SAYANG ANTARA KAWAN ? KAWAN SAMPAI MATI ? SAYA BERHARAP ITU SANGAT-SANGAT . AMIN :')

♔ Gracias / Thankyou For Reading . 'MuchLove♥' ♔

No comments:

Post a Comment