Kerana Kebodohan Dan Kecuaian Sendiri

Assalamualaikum semua :) Eh , lagi seminggu kan nak exam pertengahan tahun -.- Kay , saya masih tidak prepare apa-apa pun lagi . Asyik tidur , tengok tv , tweeting , blogging dan blablabla . Homework pun lepas siap terus tak tengok dah buku nak baca . Haha , taklah . Gurau jee *goyang muntut* Korang dah ready ke ? Saya seriously , takut nak exam ni . Dah lah nak panggil parents . Oh maa gaadd T__T Dah , daya malas nak cakap pasal exam ni . Bergoncang jea fikiran ni kalau cakap pasal exam *muka takut*

Dua tiga hari lepas , masalah yang aku tak sangka akan berlaku , terjadi kat aku . Ya Allah , aku betul-betul tak kuat untuk hadapi masalah tu bila melibat orang yang aku sayang sangat-sangat . Korang boleh hadapi ? Tak kan . Kalau boleh hadapi tu , korang kuat . Tapi aku ? Aku tak kuat , aku sangat lemah melainkan orang yang aku sayang selalu disisi aku :') Kadang-kadang aku pernah terfikir , kenapa dunia ni kejam sangat ? Tapi , fikiran aku semua tu tak masuk akal . Aku terus nak menyungut bila masalah yang aku tak dapat hadapi . Aku tak fikir , mungkin Allah nak uji aku . Kan ? :') Kerana kebodohan aku sendiri , aku hampir hilang orang yang aku sayang . Kerana kecuaian aku jugak , aku hampir melupakan orang yang telah bagi aku semangat . Betapa bodohnya aku ni . Ya Allah :'( Aku ni umpama "Jumpa Yang Baru , Lupa Yang Lama" Aku lupakan adik aku sorang tu . Padahal dia selama ni selalu ambil berat tentang aku . Ya Allah :'( Dia bagi aku kekuatan . Aku lemah bila dengar dia sakit , aku lemah bila dia sedih . Tapi , macam mana lah aku boleh ignored dia . Menyesal sangat-sangat aku . Perit perit . Semua masalah ni berlaku disebab kebodohan aku . Yes , aku akui semua tu . Sis salah adik . Sis lupakan adik , sis tak ingat dekat adik . Ya Allah :'(

Aku tak tahu kenapa aku boleh berubah macam ni :'(
She said she miss the old me T__T
Apa dah aku buat dekat adik senanya ni Ya Allah .

Dah 3 tahun kot aku kenal dia . Dia selalu caring aku , rindunya aku bila nak tengok senyuman dia . Rindunya bila dia buat muka cute dia . Haha :') and yes . Aku betul-betul rindu kelakuan adik aku sorang tu . Cewwah *ayat jiwang* Aku dah anggap dia macam adik kandung aku sendiri . Dan sememangnya aku dah anggap dia adik aku , bukan adik angkat . Aku tunjuk gambar adik dekat mama dan cakap .

MAMA , NI LAH RF . ORE ANGGAP DIA MACAM ADIK ORE DAH :')

Semua pasal dia , aku ceritakan dekat mama . Aku terkejut bila mama cakap .

SAYANGNYA ADIK DEKAT DIA . JAGA LAH DIA ADIK . KALAU ALLAH TEMUKAN ADIK DENGAN DIA , DAN DAH DITAKDIRKAN HUBUNGAN SEBAGAI ADIK KAKAK DENGAN DIA . ITU TAKDIR ADIK .

Ya Allah . Banyak perkara yang aku belajar daripada dia . Banyak kot tweet dia yang aku ambil teladan . Hee , maaf yea sebab stalk adik *senyum nampak gigi* Aku terlebih ambil berat dekat adik aku sorang lagi . Hmm , entah kenapa aku sekrang . Speechless -.- Tapi , alhamdulillah , Allah makbulkan doa aku . Semua masalah dah selesai . Thanks Allah :')

Sis rindu adik T__T
Rindu senyuman adik tu :'( Seriously . Rindu bila sis happy dengan adik .
Rindu nak membebel dengan adik . Rindu kemanjaan adik .
I miss everything about you My Little Sister :(
Masalah antara orang yang kita sayang akan berlaku bila kita cuai dan tidak memikirkan hati perasaan seseorang yang kita sayang tu :') Adik , forgive me , please ? :( Sis tahu sis salah . Sis lupakan adik . Sis tak ambil berat tentang adik seperti dulu . Sis tahu sis dah berubah . Sis cuba untuk jadi seperti dulu balik , okay adik ? :') Janji takkan berlaku lagi macam ni . I'M PROMISE MY LITTLE SISTER :') Jadi , tolong semua . Jangan jadi macam olie ni . Olie menyesal gila-gila kot . And for your informatin RF , sis sayang both of you . Please adik :') Hope adik faham . Sis nak jaga both of you . Dua-dua ada dalam fikiran sis , dua-dua dalam doa sis . Tiada pilih kasih dah :'D Tiada berat sebelah dah . Sis promise :)

Haha , kay . JANJI :')

Terima lah kasih sayang yang orang bagi dekat kita . BAGI dengan ikhlas , TERIMA dengan ikhlas :* Much love . Assalamualikum *Flying Kiss*

▶ Tak kisah , follow me on twitter →Tweet←


♔ Gracias / Thankyou For Reading . 'MuchLove♥' ♔

No comments:

Post a Comment