Sekali Sayang , Selamanya Saya Sayang Si Penceria Saya

Satu , dua , tiga , action ! Kay , hai assalamualaikum *senyum nampak gigi* Entry ni khas buat si penceria saya . Eh bukan bukan , actually saya panggil dia Si Kecil Yang Comel :) Haa haa , cuba teka siapa . Cepat cepat , siku lipat , siapa cepat , dia kena lipat :P Haha . Sangat-sangat terharu bila olie baca satu blog ni . Empunya blog tu olie malas nak cakap . Olie cakap ciri-cirinya okay . First , hyperactive , suka buli saya , suka peluk orang , gelak ala-ala tersedak minum air *buat muka cute sambil jelir* haha , lepastu , dia caring , peramah , ketinggiannya mencecah bahu saya , haha :D *tangan dekat bahu , tengok atas* , face dia macam baby >.< Alalaa , geram jea nak tarik pipi dia :D Haha , nak tahu tak siapa ? Nak ? Siapa nak tahu , teruskan fokus dekat huruf-huruf semua ni . Siapa taknak , tutup lappy pergi tidur :P Hikhok . Olie bagi link blog nya saja kay ? Nanti korang teka siapa :) Nah , terjah ♥ SINI ♥ . First baca , Ya Allah , cepat-cepat cover air mata ku ini *ayat aku memang tak boleh blah -.-* Haha , memang olie tengah cover time baca entry ni adik oii sebab time tu kan adik on the phone dengan olie . Haha . Ingat lagi adik cakap :

DAH BACA BLOG ADIK ? 
Dan olie jawab : TAK LAGI .

Haha , time tu tengah baca laa adik oiii . Saja buat-buat tak baca :) Sebab itu cepat-cepat cover air mata . Nanti kena perli kan . Haa , macam lah olie tak tahu kamu tu adik . Suka buli kita >< Haha . 

Wahai Si Pembuli also known as Si Kecil Yang Comel :) Thanks for that entry adik . Terharuuuuuu ileeeee :'> Yes , same goes to me . Olie dah anggap anda wahai si comel saya sebagai adik kandung sendiri dah . Sebab ? Sebab suka buli saya :D Haha , satu lagi suka buat olie gelak lebih pada se*an xD Haha . Thanks a lot for everything hunn . Thankyou sebab sudi buat olie happy selama ni bila olie sedih . Acecey , kay *ayat jiwang* Haha . And yes , olie pun rasa tak rugi kenal awak budak comel . But , bila olie dengar adik nak pindah sekolah ?! No Wayyyyy !!! SEBOK TAHU SEBOK :'< Tolong lah tolong . Jangan pindah sekolah :'< Pleaseeeeeeeeeeeeeeeeee :"> Jangan pindah okay ? :') Anyway , THANKYOU SO MUCH FOR EVERYTHING ! Tanpa awak budak comel , saya tak seceria macam sekarang :') MuchLove ♥ I Love You More Than You Thought Adik :') *HUGS & KISS*

Ini ? :'>

P/s : Niat buat entry ni bukan ingin berlagak atau apa . Saya hanya ingin kongsi dan luahkan apa saya rasa terhadap orang yang saya sayang :) And yes , ramai orang yang saya sayang . Antaranya , Adik Lily , Ammy my bestie , Leley my cousin , Fatiah kawan yang selalu buat saya kering tekak gelak dengan dia dan ramai lagi . Terlalu ramai :') So , korang . Hargai orang yang sayang dekat kita . Tak kira lah siapa pun dia . As adik , kakak or abang angkat ke kawan ke kan . Especially Boyfriend / Girlfriend korang . Yang penting diorang ikhlas sayang dekat kita . Kalau tak ikhlas tu , just berserah kepada Maha Esa :') Dalam setiap doa olie , orang yang saya sayang akan saya sebut satu persatu mintak dengan Allah , "lindungi orang yang saya sayang Ya Allah dan tolong kekalkan aku dengan semua orang yang aku sayang Ya Allah" . Tu jea olie mintak . So , korang faham kan ? Okay ? Assalamualaikum :* Jaga diri :)


♔ Gracias / Thankyou For Reading . 'MuchLove♥' ♔

No comments:

Post a Comment