Takde Rezeki :'( Sabar Lah Olie .

Hai readers :) Korang acano ? Sihat ? Hope semua sihat kay :) Hey , esok 3/1/2012 means dah nak mula sekolah kan kan . First day sekolah besok :'D Hikhik . Kembali budak skema saya esok >< Auwmmm . Okay , actuaaly nak story pasal tawaran sekolah yang olie mohon haritu . Olie mohon Sekolah Menengah Teknik Bachok :') Nak sangat-sangat pergi sekolah tu . Then yesterday morning , kakak olie ada hantar text . Olie buka baca text dia , dia hantar website untuk semakan sekolah teknik tu lah kan . Whoaaa :O excited gilaahh olie nak check . Then terus hadap lappy , buka website tuh . Pastu pastu , dia nak kad pengenalan and angka giliran kan kan . Okay , cepat cepat nih olie taip semua tuh . Excited ! Then tekan "Semakan" . Jeng jeng jeng keluar lah nih :
Nampak tak ? Tak ? Klik lah untuk jelas yea sayang :')

See !! Ya Allah , tak tahu nak cakap ape lepas tengok semua tu :'( Sebak gila , nangis bagai olie . Then , cakap dekat parents olie"papa mama , adik tak lulus untuk masuk sekolah teknik lah" . Papa mama pun cakap , "takde rezeki nak buat macam mana . Stay jelah smkkb tu . Lagipun kan , papa kan nak mintak tolong dengan kawan papa untuk masukkan adik sekolah maherian . So , sabar jelah . Kalau still tak boleh , stay je sekolah tu . Sekolah mana-mana pun takpe , asalkan study hard" . Haa , satu ayat olie cakap dekat parents olie , enam ayat parents olie balas . Haha , aduyyy --' Sedih sangat lah kan . Sekolah yang kita nak pergi tu , tak diterima :'( Hmm , sabar jea lah . Nak buat macam mana lagi kan . Nasib badan ~ Sobs Sobs . Btw , CONGRATES to kawan olie yang sebongok dengan olie iaitu Teeyah . Dia buat permohonan Sekolah Teknik Tanah Merah dan dia diluluskan untuk pergi sekolah tu . Haa , jauh kau yea . Nampak sangat nak tinggal aku . Fine weh ! Harini kau buat aku menangis bagai :'( Tak tahan aku . Nanti , dengan siapa aku nak gaduh , dengan siapa aku nak gosip and dengan siapa aku nak dengar story hot yang selalu kau story dekat aku ? Siapa weh siapa ? Jawab ! Aku merajuk dengan kau . Dah , jangan call aku ! Aku off fone . Wahhh , gituu . Haha , tade lah . Aku gurau jeh mekyah :'D Tapi yang aku nangis tu , betul-betul weh . Baca jeh status kau tuh , terus mata aku berair . Sobs sobs :'( Tapi , aku tumpang gembira lah kalau kau gembira nak pergi sekolah tu :') Kau dekat sana , jaga diri leklok taw . Selalu lah call aku , story dekat aku eah . Gosip macam biasa lah kan :D Auwmmmm :* Hikhik . And kawan-kawan olie yang lain sama ada schoolmates atau yang kenal dalam facebook ke or else lah , congrates jugak lah kalau korang boleh pergi sekolah yang korang mohon tu eah :') Jangan lupa olie yang dekat sini eah . Especially , kau mekyah . Jangan lupa aku kalau kau dah jumpa kawan sebongok dengan kau dekat sana . Okay ? Hmm , tu jeh kot . Byebye . Take care lah korang yeaaa . Iloveyoureaders :'* Assalamualaikum . see yaa :*

♔ Gracias / Thankyou For Reading . 'MuchLove♥' ♔

No comments:

Post a Comment