:'(

Ya Allah :'( First time saya menangis sebab BOY ! Betapa bodoh nye aku kan ? --' Mybe hati saya dah terbuka , tapi untuk dia jek Ya Allah :'( Hati aku terbuka pun , sebab dia . Sebab kau BOY :( Selama ni dia baik dengan saya . Saya tahu semua tu . Saya memang suka dia . I'm try to be honest before :'( but . .  Saya malu . Saya takut nanti , awak tak suka saya . Saya tahu tak macam girl lain . Saya takut awak tak boleh terima saya sebab saya tak macam girl yang awak mahu :( So , saya sabar dulu . Saya tahan mulut saya ni dulu untuk simpan apa yang saya nak cakap dekat awak selama ni . Lagi satu sebab saya taknak honest lagi dengan saya , saya takut friendship saya dengan kawan saya musnah sebab saya nakkan awak . Awak dah mengaku kan sukakan saya hari tu , tapi time awak mengaku tu , awak masih in relation dengan kawan saya , awak . Saya taknak jadi macam KAWAN MAKAN KAWAN :'( Tapi , time tu , ramai dah cakap dia dengan kawan saya dah break --' tapi saya tengok korang okay jek , still happy and your relation macam biasa . Time tu , saya happy untuk kawan saya dan awak :') sebab korang happy :') Time tu jugak saya ragu ragu -.- Sebab tu saya terus simpan , simpan dan simpan persaan saya nih :'( Ya Allah :'( Aku tak tahan . Aku tak tahan :'( Rasa macam ni eh terseksa sebab BOY ? :( Tapi , saya harap awak happy dengan "preetygirl" tu :') Hey girl , jaga dia taw . Jaga perasaan dia . Kau dah dapat dia dulu :') Aku dah terlambat .  Aku bahagia kalau dia bahagia dengan kau cantik :') Thanks for being a good girlfie for him :')

crying tears sad eye
Im crying because I happy you have taken by "preetygirl" :')

I want you to make me smile again :(

crying,sad,life

Now my mind is running wild trying hard not to fall :( You told that you love me but mybe say I'm just a friend :( My Heart Is Broken up into pieces BOY :'( And when I knew you've taken by that "luckygirl" , my tears drops down :'( . I ask myself . Why I've to cry ? Why ? That mybe I fall in love with you , and Im jealous :( I know , I am not perfect to you :') When I heared that you've taken ,  I got a dark life right now ! :'( I know Im late to tell my feeling to you :') I feel damn to myself --' All the time , I wait for you . I hope to you . But what do I get ?? Just a BROKEN HEART ! :'( WHY NOT ME ? Why don't you choose me :'( Now , I'll wait for you :') Just waiting you :')

I trying to not love you but sorry , it's hard ,  I can't help myself ;'(

I just stand here for waiting you to love me :') I wanna hear you call my name :') Im waiting you "Y" :')


MuchLoveOlie

♔ Gracias / Thankyou For Reading . 'MuchLove♥' ♔

No comments:

Post a Comment