BIRTHDAY LITTLE GIRL :)

Assalamualaikum readers :') Sorry lama olie tak update blog ni . Haha , agak busy . Okay ,  straight to the point yee . 9 DECEMBER ! Yes , that's my birthday :) Yeah , olie lambat post pasal birthday olie ni . Takpe lah . Teruskan jek lah . Haha . Actually , olie taknak celebrate pun . Tapi , terfikir jugak , last year dah tak celebrate :( So , tahun ni nak celebrate dengan kawan kawan lah kan . Yeah , mula lah invite orang tu invite orang ni . Ramai jugak lah yang invite . Then , masing masing , cakap "OH OKAY OLIE , AKU BULEH G " "BILO OLIE?" "EH MESTI BEST KEI , AKU NOK G LAH . NAK MANDI TEPUNG KO MUNG". Tengok tengok , 6 orang jek datang :( Tapi tapi , ALHAMDULILLAH , petang tu sorang sorang datang . Tu pun yang aku tak invite :'O Tu lah hairan nye haa . Yang olie invite , yang paling paling excited bukan nye nak datang . CAKAP BESAR JEH WEH ! Thanks lah kepada yang datang celebrate tu . Thanks for make me happy on my birthday . Thanks to MyLilSis Roslily , MyCutiePie Fina , Kawan aku yang sporting Leley , MyBestBuddy Eidan and Syafiq , MyBrother Shahin dan pakcik pakcik saya Fazreen , Lupmeyy dan Idul :D Haha , korang semua lucu . Oh oh , nak tengok picture ? Nak ? Okay tengok kat bawah . Tanak tengok ? Tutup mata yea sayang >< Haha .

Aww >< saya dapat kiss :D Dont be jelly :P

Alalaa , boleh jadi gila dengan dorang nih !

Happy bila dengan dorang :')

Jyeahh , little boys :D

Baju hitam (ZACK) - Thanks datang :D Kau kawan lelaki aku yang baik :')
Baju putih (SHAHIN) - Thanks sebab jadi photographer bagai kann . Haha :D

MyLittleSisRF . Saya sayang dia sangat sangat weh :'*

Lupmey and Leley :D

Lagi ! Muka aku macam hantu :O

Yeah , Mybestbuddy :'* Thanks syafiq and Eidan sebab datang weh :D
To eidan , thanks weh sebab datang dari belakang kasi olie tepung yang banyak tuh kat atas kepala aku :D Hahaha .

Thanks to Leley sebab bagi cake ni :') *abaikan ejaan yang salah tu :D

Us  


KAMI KAWAN SAMPAI MATI !

Okay , tu jea yang dapat olie upload . Listen guys ! You alls are my strength ! Thanks for coming , thanks for make me happy , thanks for everything ! Thanks a lot ! I'll never forget this memories :') Assalamualaikum ;) Nanti olie update lagi yea *tu kalau sempat :D Byebye :*


♔ Gracias / Thankyou For Reading . 'MuchLove♥' ♔

No comments:

Post a Comment