JUST CHILL UP :)

Photobucket

Assalamualaikum :) Hey :') Saya harap saya dah buat keputusan yang betul . I just want to be fair . Saya taknak rasa buntu . Saya taknak sesat , sesat di tempat yang dimana depan saya dah ada pintu untuk keluar daripada tempat itu :') So , sekarang saya dah jumpa pintu tu , saya dah buka pintu tu , dan saya telah pun keluar dari tempat itu melalui pintu tu :') dan saya harap saya tidak akan menyesal bila dah keluar dari tempat itu :') Saya harap itu jalan keluar yang terbaik :') Alhamdulillah :') Now , I have to continue my life without LOVE :) Although I try to fallin love with someone , but time does not allow me to feel in love ;') It's okay . Im just to chill up . No more tears to cry ;) MY ONE LAST CRY :')
♔ Gracias / Thankyou For Reading . 'MuchLove♥' ♔

No comments:

Post a Comment